Gezamenlijke dag 2018

Gezamenlijke dag - Feest logos

Aan alle leden van Scouting Groenlo

Hoi allemaal,

Normaal gesproken vindt in juni de gezamenlijke dag plaats. Dit jaar loopt het allemaal een beetje anders omdat we, als het enigszins kan, graag gebruik willen maken van de nieuwe klimtoren.

Daarom vindt de gezamenlijke dag dit jaar iets later plaats, en wel op zaterdag 15 september. Houd allemaal deze datum dus vrij!

Vanaf 16 juli kun je je via de website www.scoutinggroenlo.nl inschrijven om deel te nemen aan deze dag vol grappen, spel, samen eten en héél véél gezelligheid. Het thema dit jaar is ‘feestdagen’, dus heb je zin in SINTERKERSTENNIEUWKONINGSFEST en zo nog wat meer, schrijf je dan in via onderstaande knoppen! Let op: per 31 augustus sluit de inschrijving, dus wees op tijd. Geef bij je inschrijving aan bij welke speltak je het afgelopen seizoen hebt gezeten omdat de gezamenlijke dag nog vóór het overvliegen plaatsvindt.

Natuurlijk hebben we ook weer vrijwilligers nodig om de dag in goede banen te leiden, dus ook die zijn van harte welkom. Het inschrijven van vrijwilligers zal ook weer via de website verlopen.

Sint Knunneke Kerstboom

Samengevat: SINTERKERSTENNIEUWKONINGSFEST op zaterdag 15 september. Houd de datum vrij en schrijf je in via de site!

Groeten,

Jur, Esther, Frank, Lotte, Thijs, Maurice en Inge