Word Donateur

Scouting Groenlo beschikt over een prachtig terrein aan de rand van het centrum binnen de Grolse grachten.
Het terrein dat in de volksmond de Pol of Jongensstad wordt genoemd is al meer dan 60 jaar de plek waar elk weekend z`n 230 jeugdleden het spel van Scouting spelen.
Het terrein wordt gezien als een van de mooiste Scouting terreinen van de regio en daar is Scouting Groenlo zeker met hun 75 jarig jubileum erg trots op.

Het onderhoud aan de gebouwen en terrein, dat door vrijwilligers wordt gedaan, kost veel tijd en geld.
De vrijwilligers doen het met erg veel inzet enthousiasme en mede hierdoor zien de gebouwen en het terrein er perfect uit.
Het wordt helaas wel steeds moeilijker om elk jaar te blijven investeren in het onderhoud.
Door wet- en regelgeving is verhuur beperkt mogelijk en dat brengt minder inkomsten met zich mee.
Voor een aantal oud-Scouting-Groenlo-leden een reden om samen met het bestuur een nieuwe stichting op te zetten.

Stichting Steun Scouting Groenlo heeft als doel ondersteunend te zijn op het gebied van het onderhoud van de gebouwen en het terrein Jongensstad alsmede het leveren van een bijdrage aan het spel van Scouting in de ruimste zin van het woord. De leden van Stichting Steun Scouting Groenlo zijn: Jur Wieggers, Peter Wieggers, Mario Nieuwenhuis en Hedwig Reuvekamp-Schuurmans.

Iedereen die Scouting een warm hart toedraagt kan donateur worden van deze stichting.
Voor een bedrag van € 15,00 per jaar steunt u Scouting Groenlo en levert u een bijdrage aan het onderhoud en het spel van Scouting.

Donateur worden? klik hier!.