Scoutfit bestellen

Ieder lid van Scouting Groenlo heeft natuurlijk de Scoutfit nodig. Elke speltak draagt een eigen kleur polo met daarop het logo van onze vereniging en de naam van de speltak. Daarnaast dragen de leden van onze vereniging een blauw Scouting Groenlo vest.

Zowel de polo als het vest wordt gedragen bij de wekelijkse opkomsten, kampen en bij speciale activiteiten. De Scoutfit kan via onderstaande formulieren besteld worden. U ontvangt een automatische bevestiging van de bestelling via de e-mail. Zodra de bestelling binnen is, krijgt u bericht wanneer de Scoutfit mee wordt gegeven. De betaling zal digitaal plaatsvinden.

Mocht u vragen hebben over de bestelling of het inleveren van een Scoutfit neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestel Formulieren

1. Bevers (5 - 7 jaar)

2. Welpen Jong (Jongens 7 - 9 jaar)

3. Kabouters Jong (Meisjes 7 - 9 jaar)

4. Welpen Oud (Jongens 9 - 12 jaar)

5. Kabouters Oud (Meisjes 9 - 12 jaar)

6. Verkenners (Jongens 12 - 15 jaar)

7. Gidsen (Meisjes 12 - 15 jaar)

8. Rowans en Sherpa's (15 - 18 jaar)

9. PIVO's (15 - 23 jaar)

10. PCS (23+)

Scoutfit inleveren

Heeft u een nette schone Scoutfit over waar we leden blij mee kunnen maken en die voldoet aan de volgende voorwaarden:

• De kleding is onbeschadigd. (geen gaatjes, naden die los zitten enzovoort)
  • De kleur is zoveel als mogelijk origineel.
  • De kledingcommissie beslist of de kleding geschikt is voor de tweedehands verkoop.

Vul dan het volgende formulier in: Inleveren Scout-fit